Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Balony należy przechowywać w temperaturze pokojowej w zamkniętym pomieszczeniu.
Przechowywanie balonów na zewnątrz, w pomieszczeniach zbyt ciepłych, zbyt zimnych, wilgotnych znacząco skraca żywotność balonów lateksowych.
Wpływ na długość unoszenia się balonów uszczelnianych z helem mają również warunku atmosferyczne, np.: w trakcie upałów balony unoszą się krócej.
Balony, które są dotykane z dużą częstotliwościową, są pociągane, wypuszczane, służą do zabawy również unoszą się krócej.
Czas unoszenia się balonu zależy od jego rozmiaru oraz jakości materiału z jakiego został wykonany. Im mniejszy balon tym krócej się unosi.
Informacja, że uszczelniane balony z helem unoszą się do 7 dni dotyczy balonów okrągłych, lateksowych w rozmiarze 14 cali zakupionych w naszym sklepie. Jeśli klient przynosi balony zakupione wcześniej i nie znamy producenta nie mamy pewności ile balon będzie się unosił. Balony metaliczne oraz w kształcie serc unoszą się krócej od balonów okrągłych pastelowych.
Zasady użytkowania balonów foliowych wypełnionych helem:
Balony foliowe są wrażliwe na gwałtowne zmiany temperatury. W niskiej temperaturze objętość gazu ulega zmniejszeniu i balon wydaje się niedopompowany. Jeśli temperatura jest zbyt wysoka balon może pęknąć.
Nie należy zostawiać balonu w samochodzie kiedy na zewnątrz jest gorąco, ponieważ grozi to jego rozerwaniem.
Należy unikać bezpośredniej ekspozycji balonów na słońce.
UWAGA!!!
Hel jest gazem szlachetnym bezwonnym, niewybuchowym i niepalnym. Jednakże wdychanie go w zbyt dużej ilości może być niebezpieczne. Dłuższe inhalowanie gazu może doprowadzić do niedotlenienia organizmu i w konsekwencji do omdlenia.
Nie ponosimy odpowiedzialności za skutki wdychania helu.
Zasady zgłaszania reklamacji:
Reklamacje prosimy zgłaszać niezwłocznie po zaobserwowaniu nieprawidłowości.
Uszczelnione balony należy reklamować maksymalnie 2 dni od daty odbioru zamówienia (wynika to ze specyfiki produktu).
Reklamacje zgłaszane po upływie tego czasu nie będą rozpatrywane.
Reklamacje rozpatrywane będą jedynie po okazaniu towaru oraz dowodu zakupu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.